Monday, April 4, 2011

hahaha I got a look in my Future =)

This is Funny ,  A blog friend asked a Question how our future will look like in about 10 years ?

And i said  i have so many dreams and so many different goals   that i dont know how to put all of them together in One Future ..

And  that also got me thinking  about lots of things  ...

But however ,,  today  i saw this picture  on a FB site  and i was laughing so i got tears in my eyes hahaha  ... 

Well  i dont know about all of my dreams yet   but i think this is pretty much my garden in a few years haha  Dogs everywhere  ;)  




But one of my dreams is to have a dog breeding so it is not so wrong after all =)

But i want to do some travel first  and that can be hard with two dogs  so i can imagine with 10 haha ..


Well anyways a good laugh is Never Wrong i needed that =D

Have a GREAT DAY <3



2 comments:

Anonymous said...

Hahaha, du kommer att bli hundtanten - och i så fall kommer jag att bli stamgäst hos dig ;)

Det är en fin dröm du har. Hoppas att du en dag, när du vill, kommer att kunna livnära dig på den.

Min dröm är ju liknande, involverar hundar, men ändå inte samma. Livsdrömmar är nödvändiga och för oss framåt tror jag.

Kraam Veronica

Ewa said...

Ja men visst kom den fram vad roligt älskar när nån vill skriva nåt här =) Händer inte så ofta =)

Ja men det här med hundar är ju ett enormt intresse så varför inte kombinera det med att dra in några kronor också ? Hade ideer om Pensionat först också men det finns redan sen känner jag att jag hellre jobbar med mina hundar än andras plus att jag verkligen hittat en ras jag vill satsa på som är ovanlig och bra =)

Och som har det riktiga blodet ;) Du vet vad jag menar ;)

Kraaam och kom gärna och hälsa på =)