Wednesday, May 18, 2011

Garden Dreams =)









In  my mind i have a picture of my garden in a few years =)  How i want it to look ... 
I say a few years because it take a little time for some flowers`s  to grow strong specially sins we in Sweden only have a few Month Summer  Time .

On  a site called Bakker.se  I found  lots of the flowers  i want and that makes me so very happy  ..
Its  fantastic you can order flowers and bushes from a website and get it on a package in your mail =D  it is a lot of fun go around in garden houses and look of everything too but this save lots of time money and they also have very special things =) 

My  garden dreams  go in a lot of White ...  With  some touches  of blue pink and purple .. 

All this flowers on the pictures  is from Bakker.se  =) 

The Roses in Purple and White is like a dream ,,  They will be fantastic together =) 

And the Blue Fuchsia on pic 7 is  Gorgeous  =))   Love it Love it Love it  ..  

Well ,, in a few years ,  in a few years  =)) 

- Its your dreams that keeps you alive <3

4 comments:

Anonymous said...

Vad roligt att du hittat så många blommor :) Jag håller fullständigt med dig, det är praktiskt att beställa på nätet.
Finfina blommor är det i vilket fall som helst.

Kraam Veronica

Ewa said...

Ja det är väldigt smidigt och sen hade dom sorter man inte direkt hittar på Linds =)

Tack ,, KRAAAM

tiami said...

hello.
jag tänkte först aktivera en wp blogg men sen tänkte jag att jag lika gärna kunde skaka liv i den här på blogger.

ha det gott

Ewa said...

Ja blogger tycker jag är lätt inte så bökigt som WP men jag ska kämpa med den också =P

Men jag trivs här inne den här bloggen är mer personlig mer Jag liksom =) Ab har ju varit en plats där man skrivit mycket rams egentligen men det är kul det med =)

Kraamar